جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انقد این خودروسازهای محترم زحمت کشیدن موتور این ماشینو گذاشتن رو بدنه اون مال اونو گذاشتن رو این دیگه آدم بنز هم میبینه شک میکنه که نکنه موتورش سمند باشه

 

من به این نتیجه رسیدم که نرم افزارهای فوتوشاپ و فوتووارپ تو شرکتهای خودروسازی خیلی کاربرد داره عکس ماشین رو یخورده کش میده یه ماشین جدید میده بیرون

 

میگم خودرو سازهای داخلی هم اعجوبه ای هستن برا خودشون، جای چراغ جلو و عقب رو عوض میکنن پنج میلیون میزارن رو قیمت ماشین

دیروز با پسر عموم فوتبال بازی میکردیم
همسایمون اومد  باهاش سلام علیک کردیم
گفت پیرمردارو هم بازی میدید؟
گفتم آره حاج آقا بفرمایین
گفت پیر مرد باباته!
گفتم هااااااااااااااا ( کلن قفل کردم)

 

رفتم تو سایت آموزشیه ثبت نام کنم هر چی یوزرنیم زدم میگفت این یوزرنیم موجود می باشد هیچی دیگه آخرسر زدم شلغم پلو بالاخره زد ثبت نام شما با موفقیت انجام شد.موقع ورود به سایت هم زدکاربر محترم شلغم پلو ورود شما به سایت با موفق انجام شد.واقعا باید قدر پرشین بلاگ رو بدونیم.

 

با این وضعیت اشتغال فکر کنم یه روزی بشه بریم پشت میز مصاحبه ای بشینیم که یه دهه نودی ازما سوال جواب کنه

 

دقت کردین پشه های امروزی انگار یه چیز تو مایه های وای فای و وایرلس و اینجور چیزان از فاصله 3متری آدمو نیش میزنن فکر کنم چند وقت دیگه بشینن سر برج میلاد تو کانادا یکیو نیش بزنن

 

 

رفتم به مامانم گفتم.مامان پول بده میخوام برم با دوستام بیرون،میگه ندارم دادم به آبجیت که بره با دوستاش بیرون.رفتم به بابام گفتم،اونم گفت دادم به ابجیات، پول میخواستن.رفتم به آبجیم گفتم،اونم گفت به شرطی که اتاقمو تا یه سال تمیز کنی.آخر فهمیدم راسته که من بچشون نیستم.از تو جوب پیدام کردن.به دوستم زنگ زدم گفتم پول ندارم،نمیام.گفت نوکرتم،پول چیه؟بیا در خدمتم.
حالا چطور خانوادم توقع دارن معتاد نشم؟الان این دوستم بهم کراک هم بده تو رو در وایسی باید بکشم.
خانواده ها دقت کنند.والاه.

 

 

آخرش تو واسه این مملکت هیچ غلطی نمیکنی.
این جمله نشان دهنده ی آینده ی روشن از سوی والدین برای ماست.

 

من بزرگتر بشم میخام یه یخچال با بدنه شیشه ای درست کنم تا توش معلوم باشه تازه یه وسیله هم واسش اختراع کنم هر وقت چیزی به داخلش اضافه شد صدام بزنه.
والا

 

تو مدرسه داشتن پاکت های جشن عاطفه ها رو جمع میکردن اونروزم دوست نزدیکم شده بود فیلمبردار بهش گفتم من انداختنی ازم مخصوص فیلم بگیر فردا تو مانیتور مدرسه نشون دادنی شهرت بشه..
صف ما که رفت من با یه حرکت خاصی داشتم به دوریبن لبخند میزدم که یهو پام گیر کرد به گوشه پله با سر رفتم تو جعبه همه پاکت ها رفت هوا...
من:)
دوستم :((
ناظم سگمون:O
(من به حالت ناظم میخندیدم که فیلمشو خراب کرده بودم)

 

یه وقتایی هم اینقدر به آدم میگن تو باید محکم باشی تو باید محکم باشی،
که احساس میخ طویلگی به آدم دست میده !!!

 

و در اخر برای بازدید کننده ها و دوستای گلم 

امیدوارم هیچ راه نجاتی پیدانکنی وقتی توخوشی هاغرقی!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 23149
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1